18. 1. 2020 v 11:30 hod. nám bylo občankou oznámeno, že jí v jedné z prodejen na Masarykově náměstí obsluha nechce obsloužit a vydat účtenku za nákup. Hlídka se na místo ihned dostavila na místo a zjistila skutkový stav. Obsluha uvedla, že paní zde nakupuje často, ale nikdy si účtenku nevzala, přestože ji vydala ke každému nákupu. Obsloužit ji neodmítla, jen ji dala najevo, že mohla nakupovat jinde, kde si myslí, že bude lépe obsloužena a nákup ji bude příjemnější, protože svým křikem a nevhodným chováním odrazuje od nákupu další zákazníky. Své tvrzení prodavačka potvrdila i záznamem z kamerového systému, kde je vidět, že ji účtenku vydala i to jak se zákaznice chová. Po tomto, zákaznice již na svém oznámení netrvala a ani prodavačka nechtěla věc dál řešit.